توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟
سرخط خبرها

نگاهی به مشخصات هدفون فری‌بادز ۴ هواوی | یک انتخاب متفاوت

  • کد خبر: ۹۳۷۶۱
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
نگاهی به مشخصات هدفون فری‌بادز ۴ هواوی | یک انتخاب متفاوت
جدیدترین هدفون بی‌سیم هواوی، فری‌بادز ۴ نام دارد. این محصول شیوه طراحی برون‌گوشی با پایه‌های به‌نسبت بلند دارد که شما را بلافاصله یاد ایرپادز اپل می‌اندازد.

به گزارش شهرآرانیوز - تا یکی دو سال پیش گوشی‌های هواوی از محصولات پرطرف‌دار در بازار موبایل کشورمان به شمار می‌رفتند. محصولاتی که با امکانات خوب و قیمت مناسب، دست‌کم در بخش میان‌رده‌ها نیاز خیلی از کاربران را به‌خوبی برطرف می‌کردند. اما از زمانی که این شرکت چینی به دلیل تحریم‌های آمریکا از دسترسی به سیستم‌عامل اندروید و خدمات گوگل محروم شد، اقبال بخش زیادی از مردم به موبایل‌های این شرکت کاهش پیدا کرد. اما در این بین هنوز هم سایر محصولات این شرکت مانند هدفون‌های بلوتوثی که آسیب کمتری از تحریم‌ها دیده‌اند، می‌توانند در بازار انتخاب‌های خوبی به شمار بروند.

جدیدترین هدفون بی‌سیم هواوی، فری‌بادز ۴ نام دارد. این محصول شیوه طراحی برون‌گوشی با پایه‌های به‌نسبت بلند دارد که شما را بلافاصله یاد ایرپادز اپل می‌اندازد. قاب شارژر فری‌بادز ۴ کمی کوچک‌تر و سبک‌تر از قاب شارژر فری‌بادز ۳ است و طراحی دایره‌ای آن، نمایی متفاوت به قاب بخشیده است. بر خلاف اینکه این هدفون خیلی محکم و سفت درون گوش فرو می‌رود، وزن سبک و شیوه طراحی آزادانه‌ای که این محصول هواوی دارد سبب می‌شود حتی پس از ساعت‌ها گوش دادن به فایل‌های صوتی، از قرار داشتن این دستگاه در گوش خود خسته نشوید.

بلافاصله پس از آنکه این هدفون را در گوش خود گذاشتید، صدایی خواهید شنید که به شما اعلام خواهد کرد فری‌بادز ۴ به موبایل وصل شده است. هم‌چنین، این امکان را دارید تا هر از کدام از هدفون‌ها را به صورت جداگانه استفاده کنید، اتفاقی که وقتی می‌خواهید با شخص دیگری آهنگ در حال پخش را به اشتراک بگذارید، بسیار خاص و مهم است. خارج کردن هرکدام از هدفون‌ها باعث متوقف شدن آهنگ، فیلم و سایر فایل‌های رسانه‌ای در حال پخش در گوشی، تبلت و لپ‌تاپ خواهد گردید.

فرایند جفت‌سازی این محصول هواوی مانند سایر هدفون‌های بلوتوثی است به‌گونه‌ای که فقط باید درب قاب شارژر را باز کنید و دکمه مربوط را فشار دهید و چند ثانیه منتظر بمانید و سپس از منوی بلوتوث گوشی، لپ‌تاپ یا تبلت FreeBuds۴ را برگزینید. امکان وصل کردن هم‌زمان ۲ دستگاه نظیر گوشی و لپ‌تاپ به این هدفون وجود دارد و خوشبختانه فری‌بادز ۴ به اندازه کافی هوشمند هست که تشخیص دهد شما در حال استفاده از کدام وسیله هستید تا در لحظه میان دستگاه‌ها سوئیچ شود.
هم‌چنین این هدفون‌ها به ویژگی Find My Earphones مجهز شده‌اند تا اگر آن‌ها را گم کردید، یک صدای خیلی بلند از آن‌ها پخش شود تا موقعیت مکانی دقیقشان را بیابید.

این محصول درایور دینامیک ۱۴.۳ میلی‌متری دارد و همین مسئله باعث می‌شود صدا‌هایی که از این هدفون پخش می‌شوند بسیار شفاف، واضح و باکیفیت باشند. البته در این بین اگر علاقه‌مند به گوش دادن به موسیقی با صدای بلند هستید، بلندی صدای این هدفون‌ها شاید چندان شما را راضی نکنند. قابلیت نویز کنسلینگ فری‌بادز ۴ هم عملکرد متوسطی دارد و فعال کردن آن شما را شگفت‌زده نخواهد کرد.

از نظر دوام باتری اگر قابلیت نویزکنسلینگ هدفون‌ها فعال باشد این دستگاه‌ها می‌توانند تا ۲.۵ ساعت پیوسته کار کنند. اگر این قابلیت را خاموش کنید هم دوام باتری به ۴ ساعت افزایش خواهد یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->